Ahad, 8 Jun 2008

ilham resort

balik dari perak, aku singgah kat ilham resort, kat tanjung tuan. tido semalam kat sana. adik aku dah tunggu dari hari sabtu lagi. dia on the way balik dari kedah, singgah kat ilham resort utk berehat. sewa 1 malam RM410. oleh kerana adik ipar aku staf PNB, maka dapat le harga staf, RM100 semalam.
tempat ni memang best ler. kalau la dekatkulai, memang aku datang tiap2 minggu.
bini aku sempat lagi bergaya sebelum turun kereta.
pemandangan dari bilik, gunakan handphone gambar tak clear la.













ni aku amik gambar anak aku tengah mandi, tapi tak berapa jelas. kamera tertinggal kat kereta malas pulak nak ambik.

26 hb tengahari aku gerak balik, singgah melaka kat kem sungai udang. tempat abang atan. lepas berehat lebihkurang 2 jam, sempat makan dulu baru le gerak balik.

Posted by Picasa

Tiada ulasan: