Ahad, 20 Julai 2008

laporan hari ini

hari ini cawangan aku bersidang maka aku membawa
satu usul yg agak sensasi


aku membawa usul menukar kepimpinan tertinggi UMNO.
wakil bahagian, hjh zaharah macam tak percaya aku membawa usul tu.
aku pedulik apa, cawangan aku, aku punya suka le nak bawa usul apa.
pemilihan bagi cawang aku berjalan lancar, tapi pencalonan ketua bahagian
cukup sengit, begitu juga timbalan. tapi pencalonan naib menang tanpa bertanding.

keputusan pencalonan

ketua bahagian....zainal abidin jidin
timbalan .............norazman abd rahman
naib....................zulkipli sulaiman

hari ini ada 10 cawangan pemuda bersidang, malam aku pergi ke cawangan
felda bukit batu. pertarungan sengit beb.
ali menang 1 undi jer.....
ali 10 undi
jafni 9 undi

1. kulai besar... jafni(menang mudah)
2. tmn bintang... jafni(menang mudah)
3. tmn bahagia... ali mazat(menang mudah)
4. ladang sedenak... ali mazat(pertarungan sengit, menang 2 undi)
5. ladang fraser.... ali mazat(pertarungan sengit,menang 1 undi)
6. felda bukit batu..ali mazat(pertarungan sengit, menang 1 undi)
7. kg sri paya.... ali mazat(menang mudah)
8. felda bukit permai...ali mazat(menang mudah)

keputusan hari ini
ali mazat salleh.....6
jafni shukur.........2

jumlah pencalonan setakat ini
ali mazat ......15
jafni shukur....5

Tiada ulasan: